مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-05سياسي

دستگاه ها یک درصد اعتبارات هزینه ای را به زنان و خانواده اختصاص دهند


بر اساس قانون بودجه 1402 کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند که یک درصد اعتبارات هزینه ای خود را به حوزه زنان و خانواده تخصیص دهند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: بر اساس قانون بودجه 1402 کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند که یک درصد اعتبارات هزینه ای خود را به حوزه زنان و خانواده تخصیص دهند.

اسدالله عباسی امروز، 14 آبان ماه در نشست ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در حوزه جوانی جمعیت، اظهار کرد: باید منسجم، هماهنگ و سریع حرکت کنیم تا به هدفگذاری مد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه اراده جمعی و روحیه جهادی در حوزه پیشگیری از آسیب های حوزه خانواده و جمعیت اثربخش خواهد بود، تصریح کرد: باید از همه اندیشه ها و تخصص ها برای جوانی جمعیت بهره ببریم.

استاندار گیلان، به اهتمام دولت سیزدهم در حوزه جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون بودجه 1402 کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند که یک درصد اعتبارات هزینه ای خود را به حوزه زنان و خانواده تخصیص دهند.

عباسی با بیان اینکه دستگاه ها در تحقق اعتبار یک درصدی حوزه پژوهش نیز اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: پژوهش ها را به سمت آسیب شناسی ببرید؛ قطعا یکی از تهدیدات استان مسئله جمعیت است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا جمعیت یکی از ارکان اقتدار کشور ماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها یک درصد اعتبارات هزینه ای را به زنان و خانواده اختصاص دهند

دستگاه ها یک درصد اعتبارات هزینه ای را به زنان و خانواده اختصاص دهند